.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
ن : تهرانی
ت : شنبه 21 آذر 1394
دانلود Avira Internet Security Suite 2014 v14.0.6.570 - نرم افزار حفاظتی آویرا

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avira Internet Security:
- حفاظت موثر در برابرانواع ویروس ها، کرم ها و تروجان ها و تهدیدهای دیگر
- شناسایی و حذف موثر روت کیت ها
- سرعت اسکن بالا
- طراحی جدید واسط گرافیکی نرم افزار
- محافظت سیستم دربرابر حملات موسوم به phishing
- محافظت در برابر انواع نرم افزارهای جاسوسی و بد افزارها
- محافظت ویژه در برابر ویروس های مخصوص ایمیل (POP 3)
- قابلیت بروز رسانی سریع از طریق سرور پریمیوم
- سیستم ایجاد دیسک نجات در مواقع ضروری
- محافظ وب برای وبگردی و دانلود ایمن
- فایروال گنجانده شده قدرتمند در نرم افزار
- ضد اسپم و AntiPhishing منفعل
- ارائه عملکرد برای بازیابی اطلاعات
- کاربرپسند بودن
- و ...

lot of files on a regular basis, then you need protection against malicious threats.

One of the best anti-virus software available on the current market is Avira Internet Security.
This pack has the basic and suffice tools you need to make sure that your private information indeed remains private.
Avira Internet Securityhas an interface which can be easily used and understood, and all its functions are explained in one way or another.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- Min. 150 MB available disk space
- Min. 512 MB RAM (Windows XP)
- Min. 1024 MB RAM (Windows Vista, Windows 7)
- For all installations: Windows Internet Explorer 6.0 or higher
- Administrator rights are required for the installation



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: antispam protection, antivirus, avira gmbh, firewall, firewall protection, security, فایروال, نرم افزار, virus scanner, آنتی ویروس, آنتی اسپم, آنتی اسپای, دیوار آتش, ضد ویروس, ضد جاسوس افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 2238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
 دانلود Kaspersky Virus Removal Tool v11.0.3.7 Build 2014.08.23 - نرم افزار پاکسازی ویندوز از انواع بدافزارها

همان طور که می دانید اصلا مهم نیست که تا چه اندازه در استفاده از کامپیوتر دقت کنید، چون کامپیوترها همیشه در معرض تهدیدات آنلاین و حملات برنامه های مخرب هستند، بنابراین نباید اهمیت داشتن یک آنتی ویروس قوی را دست کم گرفت. با این حال وقتی در اثر کم توجهی شما، کامپیوتر به ویروس ها آلوده شد، نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool ابزار رایگان و فوق العاده ای است که می توانید از آن برای از بین بردن ویروس ها و برنامه های مخرب، استفاده کنید. شما می توانید این ابزار را بر روی کامپیوترهای آلوده، حتی در حالت Safe Mode نصب کنید و این نرم افزار به صورت خودکار تمامی ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و یا نرم افزارهای جاسوسی را از بین می برد. نصب و راه اندازی این برنامه و همچنین فرایند اسکن آن بسیار سریع است و با سایر نرم افزارها سازگار بوده و از منابع سیستمی شما نیز به میزان کمی استفاده خواهد کرد. همچنین رابط کاربری این نرم افزار بسیار شهودی و آسان است و تنها کافیست کاربران بر روی دکمه ی اسکن کلیک کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool:
- شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب و توانایی برای حذف آن ها
- حذف خودکار و دستی انواع برنامه های مخرب
- محیطی کاربر پسند و بسیار راحت
- کاملا رایگان
- توانایی نصب روی سیستم های آلوده با الگوریتمی خاص
- استفاده از الگو برای شناسایی ویروس ها و کرم های اینترنتی
- قابلیت نصب بر روی سیستم های آلوده، در حالت Safe Mode و حذف خودکار انواع ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و نرم افزارهای جاسوسی
- سازگاری با سایر نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم و استفاده اندک از منابع سیستمی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

No matter how carefully one uses the computer, they are still exposed to online threats and malware attacks, so the importance of having a correctly-configured antivirus solution should not be underestimated. However, in case the infection has already reached the PC and the security software has been neutralized, there is one more tool that can be tested: Kaspersky Virus Removal Tool.

In most cases, when the virus is already on the target PC, there is nothing much one can do because the malware typically does not allow users to install or update any antivirus software. Kaspersky’s tool on the other hand has taken some protective measures: it can be installed on infected computers, even in Safe Mode, and it can automatically remove viruses, Trojans, rootkits, adware or spyware.



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: irus, detector, kaspersky, removal, نرم افزار, کاسپرسکی, virus detector, virus removal, virus scanner, آنتی ویروس, امنیت اینترنت, امنیتی, حذف ویروس, حذف تروجان, ضد ویروس, ضد تروجان, ضد جاسوس افزار, ضد جاسوسی ,
:: بازدید از این مطلب : 2281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
دانلود Kaspersky key 93-06-17 - کلید معتبر محصولات کاسپرسکی

دریافت کلید فعال سازی کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار, آنتی ویروس ,
:: بازدید از این مطلب : 2233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
دانلود Microsoft Security Essentials v4.6.305.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.

این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Security Essentials:
- حجم بسیار پائین
- برخورداری از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- رایگان بودن نرم افزار
- به روزرسانی اتوماتیک و سریع
- محیط ساده با کاربری آسان
- عدم کاهش سرعت سیستم
- شناخت و پاک سازی انواع ویروس ها و بدافزارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

The Microsoft Security Essentials application provides real-time protection for your home PC that guards against viruses, spyware, and other malicious software.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

- For XP - CPU with clock speed of 500 MHz or higher
- For XP - Memory: 256 MB RAM or higher
- For Vista / W7 - CPU with clock speed of 1.0 GHz or higher
- For Vista / W7 - Memory: 1 GB RAM or higher
- VGA (Display): 800 x 600 or higher
- Storage: 140 MB of available hard-disk space
- An Internet connection is required for installation and to download the latest virus and spyware definitions for Microsoft Microsoft Security Essentials
- Internet Browser (IE or Firefox)



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: بیتی, 64 بیتی, microsoft, antivirus, detect virus, remove spyware, remove trojan, spyware, trojan, x64, x86, آنتی ویروس, ضد جاسوس افزار, ضد ویروس, نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 2390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
دانلود AVG Internet Security 2015 Build 5315a8160 + 2014 v14.0 Build 4745a8017 x86/x64 - نرم افزار اینترنت سکوریتی آ وی جی

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی آن ها محافظت کنید.

قسمت های مختلف نرم افزار:
- Firewall: محافظت در برابر هکرها
- System Tools: برای مدیریت آسان سیستم
- Anti-Spam: محافظت در برابر حملات فیشینگ
- Anti-Rootkit: محافظت در برابر تهدیدات مخفی
- Anti-Virus: محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و تروجان ها
- Web Shield & LinkScanner: محافظت در برابر وب سایت های مخرب
- Anti-Spyware: محافظت در برابر جاسوس افزارها، صفحات خود بازشوی تبلیغاتی و سارقان هویت

قابلیت هاى كلیدى نرم افزار AVG Internet Security
:
- قدرت بالا در شناسایى انواع ویروس ها: این نرم افزار در طول سالیان اخیر جوایز مختلفى را از سوى منتقدان براى قدرت بالا خود در زمینه شناسایى و نابودى ویروس ها از آن خود كرده است
- قدرت بسیار بالا در شناسایى انواع جاسوس ها: این نرم افزار با بهره گیرى از آخرین فناورى روز و دارا بودن آخرین لیست جاسوس افزار ها و نرم افزارهاى مضر توانسته بانك اطلاعاتى قدرتمند علیه انواع Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها تهیه كند
- محافظت در برابر تمامى فعالیت هاى اجرایى: نرم افزار تمامى فایل ها را زیر نظر مى گیرد تا از اجراى فایل با كوچكترین آلودگى جلوگیرى كرده و مانع انتشار آن شود
- دیوار آتش قدرتمند: علاوه بر ممانعت از حملات اینترنتى و تامین امنیت خارجى سیستم، مانع دسترسى هر نرم افزارى بدون اجازه شما به اینترنت مى شود
- مبارزه با Spam ها و كلاهبردارى هاى اینترنتى كه از طریق ایمیل شایع شده
- تامین امنیت پیام رسان هاى اینترنتى مانند ICQ, MSN, Yahoo و ...
- حذف جاسوس هاى اینترنتى و جلوگیرى از اجراى فایل های مخرب اینترنتى
- اسکن حافظه هاى در حال اجرا، و جلوگیرى از اجراى فایل هاى مشکوک
- اسکن كامل کلید هاى رجیسترى ویندوز جهت كشف و حذف جاسوس ها
- اسکن پوشه هاى اصلى سیستم و مراقبت زنده و Real-Time از سیستم كاربر
- قابلیت تنظیم و زمان بندى برنامه جهت اجراى اسکنر برنامه در ساعات معینی از روز
- قابلیت آپدیت و به روز رسانى خودكار بسیار سریع
- پشتیبانی كامل از كلیه مرورگر های پرطرفدار وب مانند Internet Explorer, Mozilla Firefox و Opera Browser و ...
- پشتیبانى از تمامى نسخه هاى ویندوز NT 5.1 به بالا و ویندوز 7
- و ...

نکته: امکان دانلود آپدیت های این نرم افزار برای IP های ایرانی مسدود شده است!

AVG Internet Security provides complete security protection against all of the most serious Internet threats, including viruses, worms, spyware, trojans, adware, hackers and spam.
AVG Internet Security includes:
- Anti-Virus protects from viruses, worms and trojans
- Anti-Spyware protects from spyware, adware and other malicious programs
- Anti-Spam filters spam and protects against phishing attacks
- Firewall protects from hackers



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: 32 بیتی, 64 بیتی, antispam, antispyware, antivirus, x64, x86, آنتی ویروس, ضد جاسوس افزار, ضد نامه های الکترونیکی ناشناس, ضد ویروس, نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 2230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
دانلود AVG Anti-Virus Free Edition 2015 v15.0 Build 5315a8160 x86/x64 - آنتی ویروس قدرتمند و حساس ای وی جی

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها، هکرها، برنامه های مخرب و جاسوسی و ... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.

AVG Anti-Virus محصول شرکت Grisoft یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قادر ند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس، اقدام به پاک سازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این نرم افزار با امكان به روز شدن همیشگى از اینترنت، مصرف كم حافظه اصلى، سرعت بسیار خوب جستجو و اسكن سیستم، قابلیت آپدیت سریع و روزانه، توانایى شناسایى بعد وسیعى از ویروس ها، كرم ها، نرم افزارهای مخرب، خطرات و آلودگى اینترنتى و غیراینترنتى یکی از قدرتمند نرم افزار های امنیتی است.

قابلیت هاى كلیدى نرم افزار AVG Anti-Virus:
- قدرت بالا در شناسایى انواع ویروس ها: این نرم افزار در طول سالیان اخیر جوایز مختلفى را از سوى منتقدان براى قدرت بالا خود در زمینه شناسایى و نابودى ویروس ها از آن خود كرده است
- قدرت بسیار بالا در شناسایى انواع جاسوس ها: این نرم افزار با بهره گیرى از آخرین فناورى روز و دارا بودن آخرین لیست جاسوس افزار ها و نرم افزارهاى مضر توانسته بانك اطلاعاتى قدرتمند علیه انواع Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها تهیه كند
- محافظت در برابر تمامى فعالیت هاى اجرایى: نرم افزار تمامى فایل ها را زیر نظر مى گیرد تا از اجراى فایل با كوچكترین آلودگى جلوگیرى كرده و مانع انتشار آن شود
- اسکن حافظه هاى در حال اجرا، و جلوگیرى از اجراى فایل هاى مشکوک
- اسکن كامل کلید هاى رجیسترى ویندوز جهت كشف و حذف جاسوس ها
- اسکن پوشه هاى اصلى سیستم و مراقبت زنده و Real-Time از سیستم كاربر
- قابلیت برنامه ریزى دقیق براى حفاظت و اسكن سیستم
- قابلیت آپدیت خودكار و بسیار قدرتمند كه سیستم را روزانه با آخرین اطلاعات مورد نیاز براى مبارزه با ویروس هاى كشف شده به روز مى كند
- و ...

نکته: امکان دانلود آپدیت های این نرم افزار برای IP های ایرانی مسدود شده است!

AVG Anti-Virus is the ideal product to protect your single home PC or workstation from external threats such as viruses, the internet, or other network users.
AVG Anti-Virus plus Firewall is simple to install and operate. No IT expertise is required and it can run in the background, providing uninterrupted protection.
All unauthorized network activity is blocked automatically, allowing you to get on with your work without worrying about external attacks.
All file and e-mail activity is continually scanned to eliminate the threat of viruses.
AVG Anti-Virus plus Firewall is very reliable, fast and light on resources, so, no matter how demanding a user you are, AVG Anti-Virus plus Firewall won't slow down your performance.
Includes
- Anti-Virus protects from viruses, worms and trojans
- Firewall protects from hackers



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: 32 بیتی, 64 بیتی, antivirus, firewall, x64, x86, آنتی ویروس, دیوارآتش, ضد جاسوس افزار, ضد ویروس, فایروال, نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 2221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
دانلود Kaspersky Anti-Virus + Internet Security 2015 v15.0.1.415 - نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کاسپراسکی

شرکت روسی کاسپراسکی بالأخره نسخه 2015 آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی خود را منتشر کرد. Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات امنیتی در میان کاربران می باشند. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. از جمله قابلیت های جدید این دو محصول امنیتی می توان به چک کردن ترافیک HTTP، سیستم ضد روتکیت، چک کردن برنامه های Startup، به روز شدن ساعتی دیتابیس ویروس، شناسایی و مسدود کردن صفحات جعلی ( فیشینگ )، سیستم دفاعی پیش فعال با امکان ثبت وقایع و بازگردانی، غیر فعال نمودن اسکن های اتوماتیک و ... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزارهای Kaspersky Internet Security و Kaspersky AntiVirus:
- برقراری امنیتی کامل در مقابل ویروس ها و فایل های مخرب
- چک کردن ترافیک HTTP
- کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت به صورت دقیق
- دارای حالت Gamer Mode برای افزایش سرعت بازی
- کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
- زیر نظر گرفتن تغییرات فایل ها
- برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک
- سیستم ضد روتکیت
- نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
- محافظت از نامه های الکترونیکی
- شناسایی تهدیدات ناشناخته
- امنیت مثال زدنی در مقابل ویروس ها ، تروجان ها و کرم های اینترنتی
- شناسایی و مسدود کردن صفحات جعلی ( فیشینگ )
- پاکسازی پیشرفته قسمتهای مختلف ویندوز
- Block کردن تمامی Spyware ها و همچنین نرم افزارهای تبلیغاتی و جاسوسی
- چک کردن برنامه های Startup
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Kaspersky Anti-Virus is the backbone of your PC’s antivirus security system, working behind-the-scenes to deliver the fastest and most trusted computer virus and spyware protection in the world.

- Real-time protection against computer viruses, spyware & more
- Ensures the applications on your PC are safe
- Fast & Efficient PC Performance
- Rollback of harmful malware activity



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: acker, internet security, parental control, protection, security, website blocker, antivirus, antivirus scanner, remove virus, scanner, virus, virus monitor, آنتی ویروس, امنیت اینترنت, امنیتی, حذف ویروس, ضد ویروس, محافظت, نرم افزار, کنترل والدین ,
:: بازدید از این مطلب : 2265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
دانلود Avast! Offline Update 2014-09-13 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

روش استفاده:
بعد از دانلود فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده فقط کافیست آن را یک بار اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به روز شود.



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: , آنتی ویروس, اپدیت, نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 2320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7559 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

نکات:
2- پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین به روز شود.
3- این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند و محصولات دیگر این شرکت را به روز نمی کند.
4- نام دیگر این فایل McAfee Virus SuperDAT Definitions Update است.
5- از شهریور ماه 89 سایت FTP نیز برای ایرانی ها مسدود شد و امکان دریافت فایل آپدیت به هیچ وجه برای IP های ایرانی ممکن نیست.



:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: , آنتی ویروس, اپدیت, نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 2200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی